Relation is... just "HELLO" and never ended with "GOODBYE"

Monday, March 29, 2010

~~~aku bukan PEN=curi~~~


ok pagi nih amat lah busy OH NO NO NO pm pon x sebusy aku...ehh eh x x... aku busy skit jer..ianya ber mula dgn menunggu padey kat opis die nak g setal kaje die dulu pastu baru leh anto aku g pjbt pos..sbb nak nganto surat ke UPSi wee~~ kate aku bsetuju untuk lapor diri 3/5 depan... so aku pon tgu tgu dan masih mnunggu..hehhe korg mesti heran pehan title tade kne mgena ngan ape yg aku tgah karang dgn tgan yg mulus nih kn?? hehehhe pastu aku pon g beli donut kat ummu dan aku memakan nye juge... oh donut gergasi (sbb die besar teramat yg sukar didapati diplanet lain...sbb myb nobita pon kne tggu doremon cipta kalu die nak beso tuh ok dah jgn merepek ag..
cite die cani korg penah x tetibe korg rase nakkkkkkkkk sgt2 sesuatu benda yg korg tgk (*_*) tp xder jual... tp benda tuh dicipta juz untuk kite gune jerk... ok nih lah yg jadik kat aku rini iaitu aku nak sgt pen kat pejabat pos yg aku g kejap tadik die x lah cun.tp unique sgt *bg aku lah kalu korg x ske lantak lah weee so lepas aku gune pen tuh aku rase cam nak jerkk....sampai aku x nak kua dari pjbt pos tuh...padey pujuk pon aku still ckp "nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk pen tuh" *sambil wat muke kesian cm zizzy ezety lam cite ecoh 50sen tuh. so padey pon kalah dgn mimik muke yg aku lakon kan tuh.so die pon subahat mciloks pen tuh.die jalan supaya org x pasan.aku sseludup pen dalam genggaman aku n tetibe???????? ha aku terkentot hahahahha........ lalu aku tgal kan kesan yg sgt "mendalam" kat org yg tgah menunggu untuk bayar bil dan segala hasrat diorg utk ke pjbt pos~~~~~lalu aku kuar sambil tersenyummmmmmmmmmmmmmmm~~~~bukan sbb bjaya mdapat kn pen hikmat tp juge kentutan yg telah aku lakukan~~~~ (tipo jerk aku x kentot ok) so aku attach kn pic pen yg baru tadik aku "ambil" dr pjbt pos~~~~ aku nak sgt... ya allah ampunkan aku!!!!!!
PEN HIKMAT