Relation is... just "HELLO" and never ended with "GOODBYE"

Monday, March 22, 2010

wedding Akmal stekrianz!!!

selamat pengantin baru!!!




ni plak cite hal wedding akmal... secara x langsung wedding akmal sebenarnye menemukan aku ngan bff aku yatt seRta dak2 kerianz time aku form4/5 fini,aretok,muna,epoy dan segala bagai!!!!!!!!!! oh yat gediks aku rindu dan kangan sama luk...

faiz&epoy&padey&aretok

~~~seharian 21/03/10~~~



8.30am : kak bedah kejot aku bgn sbb aku tido umah mak caq... (dekat jerk umah tok aku)

8.45am : bgn dengan muka cam cekodok bapak selemoih(selekeh)

9.00am : mula bersiap (pakaian kurung kebangsaan)

10.00am : kak bad+kak bedah+kak pa'ah anta aku g umah yatt........

segalanya bermula...........

10.30am : suka sgt leh jupe yatt n bf yatt faez (pelok lah segala bagai ngan yatt)

11.30am : kitorg sampai n jupe padey,aretok,fini,muna,epoy......................

12.30pm : sampailah kitorg umah akmal.................. mkn mengcanditkan diri menyebokkan diri......



1.30pm : gerak g umah fini........... yg xleh blah kitorg sampai jerk siap nyicah buah pelam(mangga) ag.............. mak fini wat mee sanggul.pergh sedap giler superb aku bg 5 bintang.



4.30pm : berpisah sudah aku ngan yat sume...yg tinggal aretok padey n fini.......



5.00pm : g umah aretok lak anta aretok............ baik sgt mak die..wink wink untung fini mertuakan mak aretok tuh :P



6.00pm : gerak anto fini g umah sewa kat ipoh................



7.30pm : gerak dari umah sewa fini......... aku letih gile. sian padey drive sorg.... sbb aku dah zzzzzzz.....zzzzz..... kroh kroh tido :)



10.30pm : sampai tapah rehat jap aku masih zzzzzzz.....zzzzz..... kroh kroh tido :)



11.30pm : ulu bernam.... aku dah bgn....... segar bugar hahahhaa sbb dah tido mcm beruang dah lam kete.....



1.00am : sampai kl (*_*)



1.30am :aku salam cyg aku pastu die anto sampai atas..... pastu trus tido................ tanpe berus gg!!! weee~~~





BEST SANGAT!!!!!!!!!!!!!!!BEST SANGAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments: