Relation is... just "HELLO" and never ended with "GOODBYE"

Wednesday, April 14, 2010

~tido.tilam.bantal.mimpi.bangun.sandwich.keje.tido~

~mengantuk.tido.tilam.bantal.mimpi.bangun.sandwich.tido~
di pagi hari yg indah.bermula lah kisah si murni mokhtar dgn kesangalan nya.ok ber mula dgn kemalasan dirinya membuka mata.walaupon jam dah menunjuk kan kol 7.10am tp berbekalkan dgn azam yg cekal nak bawak sandwich g opis.aku pon bgn awal.
7.15am aku dah g cuci mate. gosok gg? oh x mungkin.so dgn keadaan yg darurat.aku meneruskan juga hasrat mwat sandwich sesedap mungkin.walaupon mate aku nak tertutop jerk.
........................................................................................
hari nih naik motor aku g keje sbb moto dah tukarkan bateri yg baru juga mhal.n lagi best blue hippo (moto aku ler) aku tuh x meragam dah.tq dear. so moto aida tgal jerk kat umah.bagaikan kacang lupakan kulit.moto die lak wat hal exzos boco.lagipon moto tuh dah bjasa sepanjang blue hippo aku bateri habis.kekdg aku pk org ppuan kalu nek moto.hehhe tau naik jerk.ade gak yg tau tp x ramai.aku slalu fadzil jer baik kn. kalu harapkan aku.tersandar la moto tuh kat tempat parking bawah umah.penunggu setia jadinya.wat teman guard jerk.
........................................................................................
tp rini aku ngantok ngat.adakah sbb terpakse bgn awal 15minit.oh rugi tuh. hahha :) aku kn seorg yg jimat dr segi masa alasan mahu tido lagik.aku taip nih nampak x nampak jer tulisan nye.mate dah macm tuntong dah.mate anak cina lagi luas dri mata aku.ummu cuti rini.juga sbb drurat :P kalu aku cite mgamuk plak die. tp sbb yg agaks lucu :) ok lah nak sambung wat keje.tata alls....
zzzzzz...zzzzzz..tido bukan wat keje :P

No comments: